ODSTĄPIENIE OD UMOWY (ZWROT)
Klientowi indywidualnemu, jak również Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje 14 dniowy zwrot towaru bez podania przyczyny liczony od dnia otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
- Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy sklepu biuro@goodbeast.pl Klient może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia „Formularz zwrotu” do pobrania, jednak nie jest to obowiązkowe
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności dla Klienta do czasu otrzymania zwrotnego towaru lub do czasu przesłania dowodu potwierdzenia wysyłki towaru, biorąc pod uwagę, które z tych zdarzeń wystąpiło wcześniej.
- Towary, które Klient otrzymał od Sprzedającego należy zwrócić w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczone. Towar należy zwrócić na adres: GoodBeast, ul. Bielańska 16, 32-070 Dąbrowa Szlachecka
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.
- W przypadku dokonanej przez Klienta wcześniejszej płatności za towar Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu kosztu towaru wraz z kosztami dostawy (za wyjątkiem dodatkowych kosztów poniesionych przez Klienta innych niż najtańsza opcja dostawy realizowana przez Sprzedającego). Klient natomiast odsyła do Sprzedawcy towar na swój koszt.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów:
a. które nie są prefabrykowane, zostały przygotowane na specjalne zamówienie Klienta i są dostosowane do jego oczekiwań; produktów podatnych na szybkie zepsucie lub z krótką datą ważności,
b. które nie nadają się do zwrotu z powodu ochrony zdrowia lub higieny lub których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu,
c. które zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami już po doręczeniu.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Sklep GoodBeast.pl jako Sprzedawca odpowiada przed Klientem za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym ustawą, w szczególności art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego
- Reklamację można składać w formie elektronicznej na adres email: biuro@goodbeast.pl lub w formie pisemnej na adres firmy; GoodBeast Ul. Bielańska 16, 32-070 Dąbrowa Szlachecka
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania w prawidłowej postaci. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji drogą elektroniczną na wskazany wcześniej adres mailowy.
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- dane kontaktowe Klienta (imię, nazwisko, adres, adres e-mail)
a. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (dowód zakupu towaru)
c. przedmiot reklamacji (opis wady), ze wskazaniem żądania Klienta (naprawa, wymiana lub zwrot)
d. wszelkie okoliczności stwierdzenia wady produktu, - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek zmian/modyfikacji towaru przez Klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku: uszkodzenia mechanicznego przez Klienta lub niewłaściwego użytkowania towaru niezgodnego z instrukcją.
- Towary, które Klient reklamuje należy zwrócić, odpowiednio zabezpieczone, dołączając do przesyłki dowód zakupu towaru. Towar należy zwrócić na adres: GoodBeast; ul. Bielańska 16 , 32-070 Dąbrowa Szlachecka